May 2024 16 / پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
در گفتگو با معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد قشم عنوان شد؛
کد خبر: ۴۰۹۲۳۴
۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۶
0
مصاحبه اختصاصی ادریس راموز معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد قشم در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته

نگاه ویژه منطقه آزاد قشم به ایجاد هویت برند (+فیلم) 

راموز در پاسخ به پرسش هدف از شرکت در این نمایشگاه گفت: هدف از شرکت در نمایشگاه معرفی پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های حوزه گردشگری و صنایع وابسته آن در منطقه آزاد قشم است. سعی ما بر این بوده است که در این نمایشگاه در کنار معرفی پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های جزیره قشم در حوزه گردشگری در حوزه جغرافیا و فرهنگ بومی جزیره جهانی قشم نیز فعال باشیم و آن را معرفی کنیم.

 

وی افزود: علت اصلی که به این شعار و به این هویت برند رسیدیم این است که برخاسته از تاریخ تمدنی جزیره قشم است. لذا اگرچه دنبال توسعه صنعت گردشگری هستیم اما مهمترین بخش برای ما هویت برند می‌باشد. هویت برندی که ما به دنبال آن هستیم و تصویر ذهنی که برای گردشگر و بومیان جزیره قشم ایجاد می‌کنیم تا آگاه شوند نسبت به تعلق خاطری که به این خاک داشته باشند.

 

 

معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد قشم با تاکید بر هویت برند جزیره قشم گفت: لذا ما هویت‌‌ برند جزیره قشم را در لایه بومی، ملی و بین المللی تعریف کرده‌ایم و همانطور که مشاهده می‌کنید سعی شده از تمام این ظرفیت‌ها  استفاده کنیم تا تمام میهمانان، بازدیدکنندگان و مردم شریف ایران یک روایت را از جغرافیا، فرهنگ تاریخی و… از جزیره قشم در این نمایشگاه مشاهده کنند.

 

بیشتر بخوانید: عرض اندام قشم در حضور رقبا

 

گفتنی است هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران در فضایی به مساحت ۶۰ هزار متر مربع و در ۲۰ سالن از ۲۳ الی ۲۶ بهمن با حضور 12 کشور خارجی در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: